Korisnička ocjena: 0 / 5

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
 

Kwkoiqpz namirnice 475 316 85 s c1Tijekom procesa mršavljenja brojni se odriču dotadašnjeg načina ishrane i prihvaćaju neka nova, često stroga pravila koja jamče pad kazaljke na vagi. No za zdravo je mršavljenje najvažniji unos optimalne količine nutritivnih sastojaka koje mogu zadovoljiti samo određene vrste namirnica. Otkrivamo pet kojih se nikako ne biste trebali odreći tijekom dijeta. Piše Zadovoljna.hr.

1. Namirnice bogate omega-3 masnim kiselinama

Esencijalne masne kiseline nužne su za obavljanje funkcija u tijelu, no one organski u njemu ne postoje. Nužno ih je stoga unositi na svakodnevnoj bazi, losos, tuna, srdela, orašasti plodovi, maslinovo i laneno ulje sadrže omega- 3 masne kiseline.
Dokazano je naime da ljudi koji su pokušavali smršavjeti uz pomoć vježbi i dijeta bolje kontroliraju šećer i kolesterol ako su omega-3 masne kiseline dio njihove ishrane.

2. Cjelovite žitarice

Nisu svi ugljikohidrati neprijatelji, rafinirane i prerađene treba izbjegavati, dok su cjelovite žitarice bogate proteinima, vlaknima i vitaminom B važne za normalan rad probave. Obiluju i vlaknima - koji produžuju osjećaj sitosti,aminokiselinama, vitaminom C, te sadrže više kalcija, magnezija i silicija od mlijeka. Važno je stoga u svoju prehranu uključiti moćne sjemenke poput amaranta, prosa, ječma, heljde, zobi i raži.

3. Jabučni ocat

Octena kiselina, glavni je sastojak jabučnog octa i odgovorna za bržu razgradnju škroba čime se olakšava gubitak suvišnih kilograma. Istraživanja su pokazala da svakodnevna konzumacija jabučnog octa može smanjiti indeks tjelesne mase, razinu triglicerida i opseg struka.

Ocat je najbolje konzumirati u kombinaciji s vodom, važno je pripaziti na korištenje samo domaćeg octa čiji udio octene kiseline ne smije biti veći od 5 posto, čime ćete smanjiti rizik od želučanih tegoba.

4. Tamna čokolada

Red tamne čokolade koja sadrži 70% čistog kaka trebao bi biti sastavni dio dnevne prehrane. Tamna čokolada sadrži antioksidanse i polifenole, dok su teobromin, teofilin i kofein bioaktivne komponente kakaoa koje djelujući na središnji živčani sustav smanjuju apetit i stvaraju osjećaj sitosti.

5. Kokosovo ulje

Kokosovo ulje je zasićena masna kiselina kojom dominira laurinska kiselina – poznata po svojim antibakterijskim i antivirusnim svojstvima. Djevičansko kokosovo ulje se lako probavlja, ne usporava probavnu, a organizam ga koristi kao brzi izvor energije.

Naime, zasićene masne kiseline tijelo ne koristi kao masti, nego kao ugljikohidrate. One naime ne cirkuliraju slobodno krvotokom i ne skladište se kako bi se povećala tjelesna težina, idu u jetru gdje se smjesta prerađuju u energiju koja ubrzava metabolizam. Kokosovo ulje možete koristiti kao dodatak jelima, a najveći učinak ima ukoliko svakodnevno pojedete jednu malu žlicu ulja.

Dodaj komentar

Radišići Portal nije odgovoran za sadržaj komentara i zadržava pravo brisanja onih koje smatra neprimjerenima!


Sigurnosni kod
Osvježi

Idi na vrh
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com