Korisnička ocjena: 0 / 5

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
 

168d4cc929ad1e291c5a60bfbb6970e7 heroS vremena na vrijeme, nakupi se dosta stresa i umora, pa je tijelu potreban odmor. Samo 20 minuta ili čak manje, dovoljno je da se tijelo napuni energijom. Nakon kratkog sna ponovno ćete biti spremni za dnevne rutine, a bez obzira na to što se popodnevno drijemanje ne može usporediti s punih osam sati spavanja, kad se tijelo potpuno regenerira, popodnevni san dobar je za zdravlje! 

 

Radije spavajte dulje, nego da odete u teretanu!

 

Jedino što je važno jest da namjestite alarm da vas probudi nakon 20 minuta, jer nakon tog perioda nastupa duboki san, a ako ga prekinete, nećete se osjećati dobro. 

Izbjegavajte drijemanje ako patite od nesanice

Ako teško zaspete, drijemanje će vam to dodatno otežati. Znanstvenici su dokazali da osobe koje pate od nesanice, mogu značajno ublažiti simptome ako tokom dana budu aktivnije.

Kiropraktičar objašnjava zašto je zdravije spavati na lijevoj strani

 

30 minuta je dovoljno

 

Kratko popodnevno drijemanje obično traje 25 do 30 minuta. Ovaj period vam omogućava da se najkvalitetnije odmorite i da se nakon buđenja ne osjećate još više umorno. No, ako ste jako umorni, trebali biste odspavati barem 90 minuta. Tada će tijelo ući u REM fazu i nakon toga ćete povećati produktivnost i kreativnost. Ako nemate vremena, dajte si barem 30 minuta. 

 

Drijemanje nakon kave

 

Na ovaj način ćete imati još više energije nakon što se probudite. Popijte jednu šalicu kave i odspavajte oko 20 minuta. Kofein će početi djelovati čim se probudite, a svježe ćete se osjećati i do četiri sata nakon. 

 

Istraživanja su pokazala da šetnja može biti učinkovitija od spavanja nakon jela, jer umor ljude obično uhvati nakon što se najedu. Prošetajte oko 15 minuta kako bi pomogli tijelu da razgradi hranu. Ako ste, kao i većina ljudi, umorni u razdoblju od 13 do 15 sati, to ne znači da vam treba malo sna. Tijelo u to doba počinje proizvoditi melatonin, koji šalje signale da trebate otići spavati. Ako šećete u prirodi i izloženi ste sunčevom svjetlu, nivo melatonina će pasti jer se on proizvodi tek onda kada je u prostoriji polumračno ili potpuno mračno.

 

Ne drijemajte nakon 16 sati

 

Ako je umor posljedica manjka sna tokom noći, kratko drijemanje usred dana može podići razinu energije. Ipak, nemojte spavati nakon 16 sati jer ćete narušiti kvalitet sna tokom noći.

 

Čak i samo 10 minuta može pomoći

 

Čak i onda kada ne zaspite potpuno, drijemanje vam može pomoći. Istraživanja su pokazala da tek 10 minuta popodnevnog drijemanja može učiniti čuda za koncentraciju i kreativnost. Osim toga, smanjit će razinu stresa, a kako je stres uzročnik brojnih zdravstvenih problema, ovako ćete si jako pomoći.

 

Dodaj komentar

Radišići Portal nije odgovoran za sadržaj komentara i zadržava pravo brisanja onih koje smatra neprimjerenima!


Sigurnosni kod
Osvježi

Idi na vrh
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com