Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

29103641 1251661858298972 8146249747175309312 nProšli vikend smo prisustvovali 4.Humanitarnom bicikliranju u Mokronogu u Sloveniji.Svi smo još pod dojmom fantastičnog vikenda koji nam je napunio baterije "do čepa".
Ali krenimo redom sa pozadinom koja je dovela do toga:
2013 god. na facebooku smo vidjeli da Mitja Sluga i Drago Kastelic voze biciklističku turu od Mokronoga do Sarajeva.Kontaktirali smo ih i dogovorili se da im se pridružimo na dionici Čapljina-Mostar.U mostaru smo ručali i pobliže se upoznali.Kroz naredne 3 godine smo se družili još par puta na njihovim proputovanjima i mogu slobodno reći da smo postali kućni prijatelji.
2017. odlučujemo se da njihov klub Kolesarski Klub Dolenjska Balanca pozovemo na našu biciklijadu-čemu su se oni rado odazvali.Potrudili smo se biti dobri domaćini i upoznati ih sa nekim od ljepota našeg kraja.
Ove godine kolege nas pozivaju na svoj humanitarni događaj-prikupljanje sredstava za djecu iz osnovne škole koja su slabijeg imovinskog stanja.Odluka pada da se ide i javlja se 10 članova našeg kluba.
U petak iza posla sakupljamo se,pakuju se stvari i bicikla te oko 19:30h krećemo na put.
U Mokronog stižemo u 4h ujutro te se nakon zdravice za dobrodošlicu, smještamo kod Drage u vikendicu.Subota starta sa buđenjem oko 8h i doručkom koji su nam pripremili domaćini.U 10h već se kreće na vožnju.Domaćini su nam organizirali đir po okolini Mokronoga.Također su organizirali i "okrepne stanice" na par mjesta.Na usponu na vrh Nebesa imali smo dojam da smo stvarno blizu "odlasku na nebo" u fizičkom smislu.Na vrhu je planinarski dom gdje sušimo stvari uz kuhano vino.Usprkos preporuci planinara(koji su u međuvremenu stigli) da se ne spuštamo po planinarskoj stazi jer je skliska,blatnjava i na mjestima se pretvorila u potok od snijega koji se topi i uz mali poticaj Robija par nas se odlušuje na spust.Na spustu smo svi iskusili kako je tresnuti sa Nebesa jer je staza doslovno klizalište.Dio ekipe se spušta sa cestovnjacima i nalazimo se sa njima na sljedećoj okrepnoj postaji.Vožnju završavamo "blatnjavi" i sretni.Robi nam pere bicikla i stvari i pripremamo se za večeru.Na večeri nam se pridružuju brojni domaćini tako da nas je bilo četrdesetak i uz odličnu atmosferu se družimo do dugo u noč.Pošto su nas kolege iz slovenije potukle u biciklizmu,Mirko je morao osvjetlati obraz u drugim sportovima i rezultat je u egalu.U nedjelju sudjelujemo na humanitarnoj biciklijadi gdje se upoznajemo sa ostalim klubovima,te nam dobrodošlicu želi i župan Anton.Reno vozi sa "spremnim" biciklistima,a mi ostali pravimo manji krug sa Robijem i naravno ponovo se blatnjavimo.Nakon ručka peremo bicikla i pakujemo stvari te lagano krećemo doma,gdje stižemo oko ponoći.Kako nam je bilo pogledajte na slikama.
Još jednom VELIKO HVALA za nezaboravan vikend našim kolegama iz Slovenije.
PS.Fotke su malo "nabacane" ali pošto smo svi slikali i djelili-tako je -kako je.

Dodaj komentar

Radišići Portal nije odgovoran za sadržaj komentara i zadržava pravo brisanja onih koje smatra neprimjerenima!